JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Ügyfélmegtartás

Mi tudjuk, hogy az ügyfél igénye egyedi és változó.

Ezért fontosnak tartjuk, hogy ajánlatainkat, javaslatainkat úgy készítsük el, amelyek a Cégek ügyfeleinek személyes igényeire, lehetőségeire vonatkoznak.

Az éleslátás fontos a sikeres megoldás kidolgozásához. Ahhoz, hogy részletes, egyedi tervet tudjunk készíteni, szükséges, hogy rálássunk a célcsoport szokásaira, betekintést nyerjünk a Cég lehetőségeibe.

Kulcsfontosságú az esetleges elvándorlás(ok) okainak beazonosítása, a churn - veszélyes ügyfelek profilozása, a különböző churn motivációk viselkedés alapú szegmentálása.

A feltárás, profilozás csak az első lépés, hiszen a program sikeressége a folyamatok racionalizálásán keresztül, a minőségbiztosítás bevezetésével, valamint a gyakorlatba könnyen átültethető, a napi problémákra megoldást nyújtó tréningeken is múlik.

Mi egy olyan komplex megoldást nyújtunk, amely keretén belül nem csak az elemzéseket, és a feltárás során megtett javaslatokat készítjük el hangzatos, színes prezentációkkal fűszerezve, hanem a közösen felállított célokat segítünk megvalósítani.

Együtt, közösen, munkacsoportokban dolgozunk, hogy egy időben, több területen is hatékonyan – csoport specifikusan – kerüljenek meghatározásra, majd megvalósításra a szükséges munkafolyamatok.

Mit jelent ez?

Kidolgozzuk az ügyfélmegtartás folyamatát, a szabályozásokat kézikönyv formájába rendszerezzük, a felállított célértékek betartását mérhetővé tesszük, a kidolgozott folyamatokat betanítjuk, amelyek alkalmazását készségfejlesztő oktatásokkal tesszük hatékonyabbá. A már kialakított, bevezetett munkafolyamatokat mentoráljuk, a munkatársaknak segítünk a gyakorlatba való folyamatos alkalmazásban.

„A problémák az élet becsomagolt ajándékai – az ajándék a fejlődésben rejlik, amelyen átmegyünk, ha kicsomagoljuk a problémát.”
(Kurt Tepperwein)

«Vissza


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu