JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Ügyfélmegtartás

Customer Retention Methods

Nem csak a gazdasági válság idején a megnövekedett versenyhelyzet miatt érdemes nagy hangsúlyt fektetni az ügyfélmegtartásra. Az ügyfélközpontúság, az ügyfél-elégedettség a Cég megítélését befolyásolja, ezért minden helyzetben képesnek kell lennünk az ügyfélközpontúság eszközével élni.

A tréning célja

Elsajátított megtartási eszközökkel, technikákkal az ügyfél-elégedettség, ügyfélközpontúság kialakítását állítjuk fókuszba, amely a Cég sikerességének növeléséhez vezet. Ez a módszer lehetővé teszi az egyre nagyobb erőfeszítések árán megszerzett Sales eredménynek megtartását, a Cég értékeinek elköteleződése mellett.

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, akinek

  • van ügyfele
  • akinek fontos az ügyfélközpontúság
  • aki tudatosan akarja erősíteni, fejleszteni az ügyfélszerzés-megtartás stratégiáját
  • aki nem csak az új ügyfélszerzésre fókuszál, hanem a meglévő ügyfélkört is szeretné megtartani, „kiszolgálni”, elkötelezetté tenni
  • aki hosszútávra tervez, és nem szeretné, ha ügyfelei nem fizetővé válnának, vagy versenytárshoz vándorolnának

A tréning tematikája

  • Ügyfélmegtartás szerepe, miért fontosak nekünk az ügyfelek, megtérülés
  • Miért vált az ügyfél
  • Ügyfél érték (lojalitás)
  • Ügyfél és termék megtartás
  • Ügyfélkezelési stratégia (igényfelmérésre épülő megtartás, ajánlott megtartási lépcsők)

A tréning elvégzése után a hallgató képessé válik

  • Ügyfél központú kommunikációra, munkavégzésre
  • Nagyfokú szemléletváltásra (ügyfélmegtartó szemlélet alkalmazása)
  • Negatív igény pozitív irányba való megfordítására
  • Reális, megoldást jelentő ajánlatok megfogalmazására

«Vissza


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu