JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Tevékenységeink

Ügyfélmegtartás

Szinte minden Vállalat, üzlet, amelyeknek ügyfeleik vannak, egy bizonyos idő után veszítenek ügyfél, illetve vevőkörükből. Ennek a problémának addig nem tulajdonítanak jelentőséget, amíg nem szembesülnek a profit csökkenésével.

Ekkor ébrednek rá, hogy a kitűzött célok és a megvalósítás között már nincs meg az az egyensúly, ami az indulásnál a stabilitást megalapozta.

Amennyiben a vállalat vezetői hamar felismerik a problémát és gyorsan reagálnak a negatív jelenségekre, szakértőkhöz fordulnak, hogy kiderítsék, mi okozza a nagymértékű elégedetlenséget, ügyfélelvándorlást.

Első felmérések során már kiderül, hogy az egyes működési folyamatokban van a probléma, nincs kidolgozott, egységes szabályzat, folyamatleírás, így természetesen a hatékonyság sem megfelelő.

A modern vállalatok már a minőséget, és az ügyfélközpontúságot épp olyan fontosnak tartják, mint a profit-haszonnövekedést, hiszen ezek nélkül nem is beszélhetünk elégedett ügyfelekről, tehát bevétel növekedésről sem.

Mit tehetünk annak érdekében, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek?

Hogy is zajlik a közös munka? Tovább»

Minőségbiztosítás

A Minőségbiztosítás – Quality Control – gondoskodik a minőségbiztosítással kapcsolatos feladatokról. Operatív módon támogatja a vállalatok szabályzataiban, folyamataiban foglaltak betartását a meghatározott célértékek figyelembe vételével. Összefogja és ellenőrzi az oktatások és az ezekhez kapcsolódó minőségfejlesztési tevékenységekkel kapcsolatos feladatokat.

A vállalatokon belül kialakított Quality Control szakmai felügyelete alatt az adott osztályok kidolgozzák a saját folyamataikat, majd felállítják az ezekre épülő elvárásokat, célértékeket, amely alapján elkészül a cégre szabott QC értékelési szempontrendszer, valamint a mintavételt szabályzó QC kézikönyv. Ezek mellett egyéb felméréseket, kimutatásokat végez (például QC átlag alapján szakmai szint elemzése, egyéni fejlesztési terv, oktatási mátrix…). A belső Quality Control csoport a felméréseken, QC minták eredményein alapuló elemzésekkel segíti a vállalatok munkáját, biztosítva ezzel a minőségi kiszolgálást, munkavégzést.

Hogyan alakítjuk ki a belső Quality Control rendszert? Tovább»

Tréning programjaink

Tréning programjainkat a cégek elvárásainak, igényeinek megfelelően alakítjuk, amelyet külön modulonként vagy teljes fejlesztési folyamat részeként is ajánljuk.

Az igényes elméleti ismeretek alkalmazását rengeteg gyakorlati példával mutatjuk meg, hogy minél hamarabb átültethető legyen a hétköznapokban használt munkafolyamatokba. Oktatásainkat a nyitottság és az empatikus készség jellemzi, amely révén a különböző vállalati kultúrákat megismerve, megértve alakítjuk tréningjeinket. Hisszük, hogy a jó tréning élményt ad, ami a résztvevőket kimozdítja a komfortzónából, megmozgat és elindít egy olyan folyamatot, aminek hatására a látott és hallott információk automatikusan beépülnek és rutinná válnak.

Mivel minden cég sikere a tudásban rejlik, egy komplex programot állítottunk össze, amely moduljai a következők.

Kommunikáció:

Asszertív kommunikációs modell alkalmazásával kialakítjuk a partneri kapcsolatot, az erőszakmentes kommunikációt úgy, hogy az ügyfelekkel közös értékeket keresve megoldást találunk. Tovább»

Ügyfélmegtartás:

Ügyfélmegtartás szerepe, stratégiája, üzleti elvárások megbeszélése, az ügyfélmegtartás folyamatának alkalmazása a gyakorlatban. Ügyfélmegtartás technikája az igényfelmérésre épülő megtartási lépcsők. Tovább»

Sales technikák:

Különböző Sales technikák alkalmazása.

  • TEH modell-termékismeret fókusszal
  • Hook&Line módszer (értékesítés felvezetése a negatív igény kezelése közben pl.: hibabejelentés, panasz, reklamáció…).
  • Bumeráng módszer/összehasonlítás. Tovább»

Igényfelmérés/kifogáskezelés:

Kérdezés technika, produktív, személyes és üzleti kérdések alkalmazása, valamint az improduktív kérdéskör veszélyei. Kifogáskezelés gyakorlat cég függő. Tovább»

Viselkedés tipológia

Viselkedés alapján történő tipizálás, amely rámutat, hogy milyen mértékben befolyásolja a viselkedésünket, kommunikációnkat az, hogy milyen típusba tartozunk (önismereti tréning). Tovább»

Contact Center

Call Center, mint a korszerű üzlet új formája:

Hogyan tervezzünk és valósítsunk meg egy minőségi, jól működő Call Centert?

Fontos az a szemlélet és gondolkodásmód, amely hatékony - strukturált és szabályozott folyamatokkal, ügyfélorientált magatartással és fejlett technológiával magas színvonalú ügyfélszolgálatot eredményez.

Mi egy olyan kommunikációs központban gondolkodunk, mely professzionálisan kezeli a nagy mennyiségű bejövő vagy kimenő hívásokat a vállalat és ügyfelei között.

Ami azt eredményezi, hogy a Call Center integrálja a vállalat teljes információs hálózatát és az ügyfelekkel történő kommunikációt egyaránt.

Ezáltal "a Call Center egy új tagja a vállalat vezetésének".

Mielőtt az alkalmazott technikákra rátérnénk, nézzük meg, mit is jelent a Call Center fogalma!

Gyakran találkozunk azzal a kérdéssel, hogy mi a Call Center és a Contact Center közötti különbség, melyiket alkalmazzuk inkább.

Vizsgáljuk meg ezt a kérdést!

A Call Centerek telefonos kapcsolatot, a Contact Centerek a telefonos kapcsolat mellett, egyéb elektronikus kapcsolatot is kezelnek (telefax, e-mail, Web, SMS, videó).

Tekintettel arra, hogy ma már leginkább csak Contact Centerekkel foglalkozunk, de a köznyelvben a Call Center kifejezés terjedt jobban el, a továbbiakban a két kifejezést egyenértékűnek kezeljük és minden esetben Contact Centert értjük alatta.

A jól működő Call Center legfontosabb feltétele a korszerű IT technológia alkalmazása, ez teremti meg a telefonon történő gyors és hatékony ügyintézésnek a lehetőségét, valamint a munka szerezés és a munkafolyamatok teljes automatizálását, riportolhatóságát.

Hogyan tervezzünk Call Centert? Tovább»

Folyamatfelmérések, folyamat menedzsment

Mikor képes egy szervezet összehangoltan és költséghatékonyan működni?

Akkor, ha minden egyes eleme e rendszernek tisztában van a saját hatásköreivel, felelősségeivel és átlátja a munkamenetben résztvevő társcsoportok kapcsolódó folyamatait. Ennek a hiánya kiadásokat generál. Ez talán első pillanatra nem is szembetűnő, ám egy folyamatfelmérés és rendezés eredménye alapján a csökkenő erőforrásigények és a növekvő szakmai kompetencia rámutat a lényegre, miszerint ciklikusan felül kell vizsgálni a meglévő állapotokat és az erőforrások átszervezésével optimalizálni kell a működést.

Miért van szükség az Optimalizálásra?

Azért mert az Ön Ideje = Pénz. A munkáltatók a munkavállalók után kifizetett bér 30-40%-át olyan végtelen ciklusokra fizetik ki - egy nem optimalizált rendszerben -, amelynek során nem megoldódnak a problémák, hanem csak emésztik az időt és az erőforrásokat. Egy optimalizált rendszerben nincs gazdátlan folyamat, teljesíthetetlen igény. Csak termelékenység és szakmai szemlélet, motivált munkavállalók.

Melyek az első lépések?

1. Szakmai háttéranyag összegyűjtése – Passzív (meglévő folyamatleírások, tudásbázis, szabályozások)
2. Interjúztatás – Aktív (A munkavállaló szakmai kompetenciájából adódó tudásanyag összegyűjtése)
3. Aktív és passzív tudásanyagok összehasonlítása, folyamatelemzés.
4. Folyamatracionalizálás az elemzés alapján.Tovább»


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu