JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Igényfelmérés/kifogáskezelés

Igényfelmérés & kifogáskezelés alkalmazása

Miért is fontos ez a témakör? - hiszen minden Cég alkalmazza. Mivel lehet több ez a módszer, mint amit használunk? Minden cég tisztában van azzal, hogy fel kell mérni a potenciális ügyfelek igényeit, és a tényleges igényekre kell ajánlatot tenni. A jelenlegi versenyhelyzetben ez már nem elég! Ez a program nem csak egy technika alkalmazására ad választ, hanem rámutat arra a befolyásoló tényezőkre is, amivel többek lehetünk a versenytársainktól.

A tréning célja

Ki kell deríteni az ügyfél - valóságos - igényét, vagyis minden olyan körülményt, ami az üzletkötés szempontjából fontos lehet. Hogyan? Úgy hogy a legmegfelelőbb kérdések használatával fel kell mérni az ügyfél elégedettségének kritériumait, a vásárlást befolyásoló körülményeket, amelyeket egy tudatos, célzott, személyre szabott ajánlattétel követ. Ezen felül a felmerült rejtett, vagy valós kifogások kezelésére, megoldássá való átfordítására is választ kapunk a háttérvizsgálat tudatos használatával.

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, akinek fontos

  • hogy kilépjen a sablonos, unalmas „tájékoztató” üzemmódból
  • akinek fontos az ügyfél valóságos igénye
  • akik megoldást szeretnének kínálni az ügyfeleiknek

A tréning tematikája

  • Produktív kérdések használata
  • Üzleti és személyes igények feltárása
  • Improduktív kérdések kerülése
  • Kifogáskezelés technikája
  • Gyakorlati és szituációs feladatok segítségével a módszer alkalmazása

A tréning elvégzése után a hallgató képessé válik

  • Proaktív gondolkodásmódra
  • Értő figyelem alkalmazására
  • Hatékony kifogáskezelésre

«Vissza


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu