JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Contact Center

Mivel egyre jobban megnőtt a piaci verseny a vállalatok között, az ügyfelek számára nagyobb a választási lehetőség, döntéseiket átgondoltan a szolgáltató kínálatának függvényében hozzák meg.

Hasonló termékek miatt (főleg a telekommunikáció terén) egyre fontosabb a szolgáltatók megkülönböztetése, így a sikeres ügyfélszolgálat kulcsfontosságú lett.

Jövő a Contact Centereké, ahol a technikai lehetőségek bármelyikével élhet az ügyfél, ezért fontos a komplex megoldásokat nyújtó ügyfélszolgálat, ahol telefonon és írásban (postai, e-mailes, webes és faxon) is fel tudja venni a vállalattal a kapcsolatot.

A gyakorlat azt a tendenciát mutatja, hogy a cégek az ügyfélszolgálat területén is - költséghatékonyság miatt - gyakran élnek a kiszervezés lehetőségével. Ennek a HelpDesk szolgáltatásnál is ismertetett formáit a CC-nél is tudjuk vállalni:

Teljes kiszervezés formában

Részleges kiszervezés formában

Mindkét esetben jelentős költségcsökkentés érhető el, hiszen a kiadások költség oldalon jelennek meg, a kiszervezett munkaerő járulékos költségei, mint pl.: bérköltség, oktatás, eszközök biztosítása (infrastruktúra) a Contact Centert terheli.

Cégünk, az alábbi tevékenységi körökben tud segítséget nyújtani partnereinknek:

Bejövő hívások fogadása (In-bound):

  • információközlés, tájékoztatás – érdeklődések, általános ügyintézésekre vonatkozó ügykezelések
  • értékesítés – új és meglévő ügyfelek szerződéskötési igényeinek kezelése (keresztértékesítés lehetőségét is figyelembe véve)
  • programcsomag módosítási igények (meglévő ügyfelek magasabb szintű- upgrade - csomagmódosítási igényeinek kezelése)
  • számlázási információk – számlázással kapcsolatos ügyintézések kezelése (számlainfó, kompenzációk, jóváírások/terhelések kezelése…)
  • ügyféladatok módosítása – név, cím, személyes adatok módosítása, költöztetés, szüneteltetés, visszakapcsolások kezelése
  • lemondás – szolgáltatás megszüntetésével, valamint kisebb szintű csomagmódosítások (downgrade) kezelése – ügyfélmegtartó csoport kialakítása speciális, reaktív ajánlatokkal
  • HelpDesk – műszaki segítségnyújtás a megbízó szolgáltatásaira vonatkozó területen

Kimenő hívások indítása (Out-bound)

  • értékesítés - proaktív kampányok kezelése, lejáró hűség és meglévő, illetve hideg hívás során történő ügyfélkörnek egyaránt
  • időpont egyeztetés - pl.: műszaki okokból történő egyeztetések
  • DM levél utókövetése - marketing kampányok lekövetése (hűségnyilatkozat is)
  • piackutatás
  • közvélemény kutatás
  • írásban feltett kérdések megválaszolása - levél formájában beérkezett reklamációk telefonon keresztül történő megválaszolása
  • behajtás – telefonon történő értesítés, utókövetés, tájékoztatás

Tovább»


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu